Translate

What's New

Monday, December 17, 2012

Milky G - Korean Bust-Up Formula

Milky G - Teh Susu Mirifica Sarang Burung & Betik Hijau merupakan produk terbaru dan paling kesan di pasaran minuman yang membantu membesarkan payudara wanita dalam masa yang singkat tanpa kesan sampingan.


5 Kandungan Utama Milky G :
  1. EKSTRAK BETIK HIJAU & PUERARIA MIRIFICA THAI - untuk pemulihan tisu payudara dan meningkatkan rembesan estrogen ke tahap yang lebih tinggi bagi merangsang pengumpulan lemak untuk payudara yang lebih besar dan penuh.
  2. SARANG BURUNG & MARINE COLLAGEN - untuk pembaharuan ligamen penggantung payudara, menambah keanjalan gentian ligamen, mengukuhkan struktur payudara dan sistem sokongan untuk hasil yang lebih tegang dan gebu. Tiada lagi kesan lantunan semula. Ia juga berfungsi untuk menghalang pembentukan melanin dan mengekalkan kulit yang cerah.

5 Manfaat Hebat Milky G :
  1. Hasil yang memuaskan dan tiada lantunan semula.
  2. Tiada kesan sampingan dan mendapat pengiktirafan dari KKM.
  3. Cukup mudah seperti menikmati secawan teh.
  4. Memperbaiki kesihatan umum (kandungan Sarang Burung).
  5. Hasil yang cepat dan efektif.


Kembalikan keyakinan anda kepada saiz yang diidamkan.


X-TRA: 4 Manfaat Kecantikan Milky G 
Kategori Yang Sesuai Mengambil Milky G

 1. Mereka Yang Mengalami Peralihan Akil Baligh Tidak Sempurna
Perkembangan payudara adalah tanda luaran akil baligh yang pertama untuk gadis dalam persediaan ke era dewasa. Jumlah estrogen yang lebih tinggi dirembes semasa akil baligh merangsang pertumbuhan payudara. Malangnya penghasilan estrogen berkurangan dengan masa dan mempengaruhi kesihatan payudara serta pertumbuhan keseluruhan yang tidak lengkap. Faktor-faktor ini sering menghalang perempuan daripada bertumbuh dengan sepenuhnya, menyebabkan payudara kecil, rata dan kering tanpa keanjalan - Gadis dalam kategori ini memerlukan satu lagi peluang akil baligh untuk memperoleh pertumbuhan payudara matang.

2. Mereka Yang Mengalami Gangguan Endokrin
Tanda-tanda leukorrhea atau kitaran haid tidak teratur menunjukkan gangguan hormon yang memerlukan suatu mesej tubuh yang baru.

3. Mereka Yang Memiliki Ukurlilit Dada Tidak Menawan
Kedua-dua jenis wanita bersaiz gemuk atau kurus yang bergelut dengan ukurlilit dada yang kecil – Perubahan baru ini amat diperlukan untuk mendapatkan postur yang sempurna.

4. Ibu Menyusu
Kebanyakan ibu selepas bersalin mengalami pengurangan pesat pada saiz payudara mereka.
Tiada perubahan yang lebih besar di kawasan lain berbanding payudara selepas kehamilan - Pembesaran dan pengekalan saiz payudara menjadi penting.

5. Mereka Yang Mempunyai Bentuk Payudara Tidak Menarik
Penggunaan coli yang salah untuk jangka masa panjang menyebabkan payudara hilang kekenyalan, pertumbuhan tidak sekata, dan masalah bentuk payudara tidak menarik akibat tarikan graviti – Buka tirai baru dan tanam tekad untuk satu set payudara yang menawan!


SIJIL PENGESAHAN DARI KKM
SILA KLIK BUTTON "ORDER ONLINE" DI BAWAH UNTUK MEMBUAT TEMPAHAN
 Photobucket

42 comments:

Ros said...

betul ke berkesan ni?

Admin said...

Alhamdulillah...ianya berkesan. Kak Reen sendiri mencubanya. Baru 3 hari mencuba terasa perubahan pada muatan cup bra. Muatan sedikit penuh tidak seperti sebelumnya. Dada terasa berat tidak seperti 2 hari yang lepas. Perubahan yang agak cepat. Pada yang telah mencuba boleh beri komen di sini. Kita sama2 kongsi pengalaman yang menggembirakan ini.

diana said...

Rasa dia camne? Mcm teh susu biasa ke?

Anonymous said...

harga berape untk 3 kotak

ShaSa RosSa said...

tak boleh jadi ahli ke??

Admin said...

Anonymous : Harga 3 kotak rm270
ShaSa RosSa : Akan dpertimbangkan.
Diana : Rasa seperti teh susu tapi xmanis...org melayu kate manis2 buah. ada rase seperti buah betik.

Anonymous said...

hye, just nak share pengalaman saya setakat ni. Baru 6 hari minum milky G. Mula-mula rasa breast firm, sebab sebelum ni breast saya kendur dan lemaknyer lebih ke tepi(ke sisi ketiak) tapi sekarang da mula ke tengah..hehehehe..Untuk perubahan size pulak, saya mulanya tak perasan pun perubahan tu, tapi semalam semasa saya jogging, terasa breast melantun..ahahaha..sebelum ni tak..so maknenyer da mula membesar lah..baru 6 paket dan xsabar untuk habiskan 3 kotak. :))

Anonymous said...

hye...nk tnye...milky g ni ade side effect x? kalau dh stop minum, breast kembali ke bentuk asal x?

Admin said...

Ada sesiapa yg berjaya jgn malu2 kongsi kat sini yer?

Anonymous said...

apa akan jadi bila kita stop minum teh susu ini

Anonymous said...

kalau dh stop mnum,breast kmbli ke bntk asal ke?

Anonymous said...

apa akan jd bla stop mnum produk ni?breast kmbli ke bntk asal ke?

Anonymous said...

kalau dh stop mnum,breast kmbli ke bntk asal ke?

Bebrielle said...

today br nak start 1st day consume milky G nie.. br je beli 3box tadi.. and nak tanya cara minum dia 1sachet a day je ke? kalau minum 2 or 3 sachet? bole ke for let say breast too small and nak cepatkan result? atau syarat dia mesti 1sachet je sehari? and time nak minum tu bila? and boleh ke campur makan product lain jugak?

Admin said...

Terima kasih kepada yang bertanya. Produk Milky G ini ada pengesahan daripada Kementerian Kesihatan Malaysia (KKM). Jadi ianya selamat untuk diminum. Jika anda telah berpuas hati dengan Cup Bra anda, anda boleh berhenti minum cuma Kak Reen sarankan anda teruskan pengambilan supplement lain seperti Collagen untuk maintain dan perlu diingatkan juga penggunaan Bra yang betul dari segi saiz amat penting. Gunalah bra yang mempunyai sokongan (dawai) untuk menampung muatan dan mengurangkan kekenduran akibat tarikan graviti. Tukar bra jika : 1)sudah lusuh atau agak lama
2)saiz muatan tidak sesuai dengan Cup Bra yang lama

Anonymous said...

Salam kak reen nak tanya, kalau kt consume milky g ni and at the same time kt ambil jgak collagen drink ( cth kinohimitsu) boleh ke ye? Hehe

Anonymous said...

Sis kalo ibu yg masih susu bdn anak boleh minum ke...tp xde la fully bfeed..mlm2 je nk nenen..brminat gak ni..

Bebrielle said...

Saya dah guna 11hari.. dan masih belum nampak kesanya.. tak ada perubahan langsung. Cuma kawasan breast je berdenyut tp x jadi apa2 pon.. berdenyut je lebih dah.. ada cadangan tak nak buat mcm mana? Nak beli 10box nk contact siapa?

Anonymous said...

Saya tahu tentang produk ni dr Fb, at first sy just mcm bc je la sbb sy mmg x pernah beli any produk kesihatan sbb takut nnt effect dkt kesihatan, tp bila terbaca yg milky g ni halal n dpt kelulusan kkm sy terus contact pengedar utk COD and ms tu pulak tgh promosi 3kotak rm240. Hari ni dh genap 10 hr sy minum, means that sy dh habiskan sekotak, kesan dia mmg mengagumkan. Hr ni nk start kotak kedua pulak. Rs x sabar nk tgok hasil sampai hbs 3kotak. Yg bestnya sekarang muka sy nmpak berisi sikit, kulit lebih berseri walau x apply mekap. Pipi naik and dekat dagu mcm berlekuk, serius mcm x pcaya, tak menyesal la sy try milky g ni. Insya-Allah hbs je kotak ketiga sy nak terus minum sebagai supplement utk kecantikan kulit and mostly breast la sbb di samping nampak besar sikit dia bg struktur breast tegang and gebu. Pada yg nk try sy suggest korang beli la sbb sy mmg sgt puas hati dgn hasil dia walau hanya baru minum sekotak :)

jalinankasih said...

Mcmana aturan minum?

Anonymous said...

Product ni boleh menggemukkan ke? Coz comment diatas ni bgtau yg pipi dah berisi..takut jugak bg sesiapa yg on diet mcm saya...

Anonymous said...

Slm,dlm 1 kotak,ada brape sachet?

Anonymous said...

paket ke9..belum ada rasa apa2.. atau prlukan lebih kesabaran? huhu

Anonymous said...

kak... sy rancang nk pregnant... ade side effect x...? 1 lg.. kalo pregnant blh minum x?

Anonymous said...

kak reen, hrga rm110 tu trmsuk pos x? Ada apa2 lg yg prlu dlkukn slps pmbyrn dbuat?

Anonymous said...

hai,sis...nk tnya ni,ibu mengandung boleh minum tak produk ni?

Anonymous said...

hai,sis...nk tnya ni...ibu mengandung boleh minum tak produk ni?

~littleCRIMiNAL~ said...

after abis 3kotak ni, kne continues minum lagi or stop stkk 3kotak je?

Anonymous said...

Sis.. sy ada ambil supliment ksihatan lain yg dimakan pd waktu pg semasa perut kosong.. yg mana sy nk mkn dulu?? Yg sy tahu mesti jarakkn lebih kurang 1jam.?? Sy dh habiskan 1box yg pertama dan dah nampak perubahan tu.. xsabar nk tgu perubahan yg seterusnya...

Anonymous said...

Salam Kak Reen, mcm u ckp kalu dah berhenti minum milky g boleh teruskan dengan supplement collagen. Contohnye ape ea?

Anonymous said...

Kak Reen, Kalu dah stop ambil milky g boleh teruskan dengan supplement collagen lain kan. Contohnya ape ea?

jam said...

Byk soalan x berjawab.. Bleh mkn lebih 1paket ke sehari?

Anonymous said...

Sis,dekat sibu ada tak stokis atau kedai2 yg mnjual milky g ni..takut nak beli online..

Anonymous said...

Sis,dekat sibu sarawak ada tak stokis atau kedai 2 yg mnjual milky g ni..takutlah beli scara online.

ins on9 said...

salam..kalo rancang utk hamil boleh amik ke teh nie..?

Anonymous said...

Sya bru strt mnm milky g pd 12.2...sya x sbr nk tnggu prbhan pd breast sya..ins sha allah..sya akn kngsi pnglaman sya slps bbrapa hri mnm milky g...

Unknown said...

Saya dh cuba 3 box milkg nie..tpi x nmpak ape-ape kesan pn..nampak sangat milkg nie pembohong..hampa..

Unknown said...

Saya dh minum 3 box milkg ..tpi x nmpak ape-ape pembesaran langsung ..nmpak sangat menipu milkg nie..hampa

Anonymous said...

Ibu mngndung blh ambil x?

fathi,, said...

dulu mse rmje gdik na ikt kwn2 yg bbykan pingkit,,, daa msuk klej tgk cntik jee jd gurl sbnr nyee mysal2..saiz bra mg ta ad ..smpai umur 18...mg ta pakai r...lurus like boy...hampee ase nyee dulu...n tkat at aty na berubah....daa mula pakai tdg n bju like gurl btoi2 gurl r..so ta smperna r an...klo ta ad hehe...so bli r...g niee....skrg da mkn 12 pk..ade r ase cm skit time mlm tp blum ade beza sgt...tp okey...dy buat pipi kite agi tembam haha cumey ade owg kte...xp lamu kot....na tgk kesan strusnye...xp

Admin said...

Terima kasih kepada yang bertanya. Banyak soalan2 yang belum berjawab. Hari ini 1st time Kak Reen membuka kembali Blog Shop yang lama terbiar. Bukan sengaja mahu dibiarkan Blog Shop sunyi sepi tetapi inilah kenyataan...atau orang kata pembawakan budak...memang tak boleh buka laptop langsung. Asal ON laptop terus ke toilet dan muntah. Tapi sekarang alhamdulillah sikit demi sedikit dah kembali normal. Tunggu masa untuk meletop!
Ok...sebelum Kak Reen mengulas dengan lebih lanjut diingatkan kepada semua untuk membaca terlebih dahulu segala info yang berkaitan dengan produk. Kadangkala kita terlalu excited untuk membeli tetapi tidak terfikir perkara yang lebih penting. Sebagai contoh produk Milky G. Pada yang berjaya mendapatkan payudara yang diingini tahniah Kak Reen ucapkan. Pada yang tidak berjaya ini bukan bermakna usaha anda adalah sia-sia belaka. Cuba anda kembali membaca siapakah yang perlu mengambil produk ini?? Ada banyak kategori yang tersenarai di situ. Sebelum membeli adakah anda benar2 sudah pasti anda tergolong dalam kategori yang mana satu? Atau sekadar membaca kelebihan2 produk Milky G sahaja anda sudah terus membuat keputusan untuk membeli tanpa menentukan keperluan anda?? Agak sukar sebenarnya untuk menjawab segala persoalan dan permasalahan customer2 kerana ini bukan produk keluaran Kak Reen. Kak Reen juga terpaksa bekerjasama dengan supplier untuk sama2 membincangkan masalah yang dihadapi oleh customers terutama sekali bagi mereka yang langsung tidak menampakkan hasil setelah menggunakan produk ini. Kadangkala Kak Reen terpaksa membuat research sendiri untuk membantu customers yang mempunyai masalah. Untuk pengetahuan semua produk ini adalah selamat dan yang penting ia tidak bertindak secara segera. Kenapa ia bertindak agak lambat?? Tetapi perlu diingat...ada juga customer yang telah menampakkan hasil dalam masa yang singkat. Jawapannya ada pada anda sendiri. Pertama adalah disiplin bukan ambil skip2. Kedua adalah ikut arahan pengambilan yang disyorkan. Ketiga ialah mengakui kekurangan diri tetapi pada masa yang sama berazam untuk memperbaiki kekurangan tersebut dengan sabar. Jika anda baca betul2 ada banyak sebab mengapa payudara anda mengecil. Antaranya proses perembesan hormon estrogen (hormon seksualiti) ketika anda remaja tidak dalam kuantiti yang mencukupi. Jika terlebih sangat pun bahaya ye. Hormon ini sangat penting untuk membentuk tubuh wanita yang menarik dan sempurna. Sebab itu kita lihat ada wanita yang tubuhnya gebu2 dan ada juga wanita yang macam papan lapis depan belakang kempis (minta maaf ini adalah kenyataan). Yang kurus kita dapati kebanyakan mempunyai payudara yang kecil serta mengalami berat badan (BMI) yang tidak sesuai dengan usia dan tinggi (berat terlalu ringan). Oleh yang demikian, fungsi Milky G adalah untuk merangsang kembali perembesan hormon estrogen dalam tubuh wanita agar hormon ini dapat membantu kembali proses pembesaran payudara yang terbantut ketika anda remaja dahulu. Proses ini agak memakan masa bergantung kepada tahap hormon estrogen dalam tubuh masing2. Perlu diingat juga lain wanita lain tahap keseimbangan hormonnya. Selain itu wanita yang pernah menyusukan anak rata2 mengalami masalah kekenduran payudara. Milky G dapat membantu mengencangkan kembali otot disekitar payudara akibat dari sedutan bayi yang menyusu serta menambah lemak disekitar payudara agar ia terbentuk kembali normal. Perlu diingatkan juga proses ini memerlukan masa untuk dipulihkan. Tiada apa2 pantang sekiranya anda mengambil Milky G cuma jika anda mengambil supplement untuk kurus, anda diberi pilihan sama ada mahu kurus terlebih dahulu atau mahu membesarkan payudara. Supplement kurus memag bertentangan dengan Milky G. Vitamin atau supplement2 lain seperti collagen amat digalakkan kerana ia tidak memberi kesan tentangan. Pada yang mengambil pil perancang, pada mulanya ia dianggap tidak mengganggu tetapi jika dikaji semula ianya membantu menyuburkan wanita selain untuk payudara dan mencantikkan kulit. Jadi lebih baik anda tidak mengambil Milky G takut2 rancangan anda tergendala.

cik mina said...

sy bru brumur 21 n bru je hbiskan 1 kotak. n mmg breast rasa lebih berisi n anjal. xsbar nx hbiskan lg 2 kotak :)