Translate

What's New

Sunday, October 21, 2012

Soalan-soalan Lazim Berkenaan Produk Milky G


S: Soalan
P: Pakar Kami Menjawab


S: Adakah Produk Milky G - Teh Susu Mirifica menyebabkan mana-mana kesan sampingan selepas mengguna?
P: Milky G adalah produk yang yakin digunakan, sebagai tambahan kepada Sijil KKM (Kementerian Kesihatan Malaysia) untuk produk ini, produk ini juga mempunyai sijil-sijil kelulusan ujian makmal berikut: Ujian Am Kesihatan, Ujian Estrogen, dan Ujian Plasticizer.


S: Adakah Produk Milky G - Teh Susu Mirifica Halal?
P: Milky G adalah produk halal.


S: Selepas menyusukan bayi, payudara saya tidak lagi berisi dan hilang keanjalan. Bagaimana Sarang Burung & Teh Susu Betik dapat membantu saya dalam isu ini? Apakah kursus dan tempoh penggunaan yang sesuai untuk saya?
P: 1. Saiz payudara wanita adalah sangat bergantung kepada tahap perembesan estrogen. Ovari kami merupakan "pengilang tunggal" kepada estrogen dan progesteron. Jika keupayaan ovari untuk menghasilkan hormon terjejas, tahap perembesan estrogen dan progesteron juga turut terjejas. Oleh itu, ovari dan tahap perembesan estrogen memainkan peranan penting dalam pertumbuhan payudara manakala hormon lactogen placenta dan hormon lain menyediakan payudara untuk laktasi. Sejurus selepas bersalin dan menyusukan anak, wanita akan mengalami penurunan tahap estrogen dan progesteron untuk membolehkan kelenjar pituitari menghasilkan hormon lain seperti prolaktin yang diperlukan untuk penghasilan susu, menyekat fungsi biasa ovari, mencegah haid dan kesuburan. Walau bagaimanapun, ovari akan berfungsi seperti biasa selepas penyusuan bayi untuk perembesan estrogen dan progesteron seperti biasa dan membenarkan haid. Wanita yang menyusu secara berpanjangan, mempunyai fungsi ovari lemah atau mengalami kadar pemulihan ovari yang perlahan akan mempunyai perembesan estrogen yang kurang atau lambat menyebabkan payudara kendur atau mengecil.
2. Produk kami mengandungi tahap kolagen sarang burung semulajadi yang tinggi dengan bahan pembesaran payudara yang lain seperti betik hijau dan Pueraria. Bahan-bahan yang menakjubkan ini bukan sahaja menggalakkan pertumbuhan payudara, ia juga membantu memgembalikan susuk kewanitaan kepada wanita lepas bersalin.
3. Kursus standard adalah sebanyak 3 kotak dengan hanya mengambil satu pek sehari. Amaun ini adalah mencukupi untuk lebih daripada sebulan kerana tempoh haid anda tidak diambilkira. Kursus ini mampu memperbaiki dan memulihkan sistem endokrin wanita yang bertanggungjawab kepada pemulihan payudara. Disebabkan kami  tidak mempunyai sebarang rujukan untuk memahami situasi anda, tempoh kursus yang diperlukan mungkin berbeza bergantung kepada keperluan peribadi anda.


S: Adakah terdapat kesan lantunan semula jika pengambilan dihentikan selepas hasil yang memuaskan dicapai?
P: Protein adalah nutrien yang penting untuk payudara dan produk kami turut mengandungi zink, besi dan kalsium untuk pengumpulan lemak yang lebih baik dalam tisu payudara. Oleh itu, kemungkinan untuk lantunan semula adalah amat tipis. Anda cuma perlu menjalani sesetengah latihan pengukuhan payudara untuk mengekalkan bentuk badan anda. 


S: Pada pendapat saya, payudara saya yang kecil mungkin disebabkan oleh faktor keturunan kerana pil pembesaran payudara dan urutan payudara yang pernah dicuba tidak membuahkan hasil. Adakah produk ini dapat membantu saya?
P: Peranan genetik dalam menyumbang kepada payudara kecil memang tidak dapat dinafikan. Bagaimanapun, keadaan ini boleh diubah disebabkan faktor-faktor tertentu. Hanya dengan memakan satu pek sarang burung setiap hari, sistem endokrin wanita dapat diperbaharui untuk memperbaiki fungsinya dalam pembesaran payudara. Produk kami juga mengandungi kolagen yang membekalkan nutrient yang mencukupi untuk hasil pembesaran payudara yang hebat.


S: Walaupun saya amat mengidamkan payudara yang besar, saya turut bimbang tentang sebarang jenis kesan sampingan yang mungkin berlaku. Adakah produk ini mempunyai sebarang jaminan kesihatan?
P: Sarang Burung & Teh Susu Betik adalah produk yang dihasilkan atas usahasama syarikat-syarikat Asia yang mendapat sijil dan pengiktirafan penting. Produk ni diperbuat daripada sumber semulajadi seperti sarang burung, betik hijau, pueraria Thai dan lain-lain bahan yang bebas daripada kesan buruk. Oleh itu, pengambilannya adalah pasti selamat dan terjamin dengan kesan sampingan sifar.


S: Bolehkah produk ini diambil semasa haid?
P: Pengambilan sebarang makanan dan minuman yang tidak berkaitan dengan makanan ruji semasa haid adalah tidak digalakkan. Proses ini merupakan waktu pembersihan dan pembaharuan sel di mana kadar penyerapan nutrien adalah paling minima. Oleh itu, pengambilan produk selepas haid adalah lebih berbaloi.


S: Bolehkan hiperplastik mengambil produk ini?
P: Sebarang penggunaan produk kami bertujuan untuk membantu dan memperbaiki sistem endokrin wanita tanpa kesan sampingan. Walau bagaimanapun, kami bertanggungjawab ke atas kesihatan pengguna kami dan mempertimbangkan segala isu kesihatan. Sebagai seorang wanita, saya memahami kerisauan anda. Nasihat terbaik saya untuk anda ialah bertemu dengan doktor pakar dan mendapatkan rawatan yang diperlukan. Saya mengharapkan anda sembuh dengan cepat!


S: Adakah produk ini diimport?
P: Bahan-bahan untuk produk ini diimport dari negara-negara terpilih kerana kualitinya yang unggul iaitu Sarang Burung Golden Indonesia, Pueraria Thailand, Betik Hijau Taiwan dan Marine Collagen Rousselot Perancis. Produk ini telah memperolehi hak pengeluaran untuk buatan tempatan menggunakan sumber kualiti yang serupa di bawah pengawasan yang ketat oleh Jawatankuasa Korea Vessly Perfect.


S: Apakah rasa produk ini?
P: Rasa produk ini adalah teh susu aromatik dengan betik sebagai perisa utama. Anda juga boleh menikmati cebisan sarang burung yang ada padanya!

No comments: